Hvor kan jeg henvende mig ved problemer?

Du kan kontakte ejendomskontoret via Beboer-appén "Mig og min Bolig", mail eller via telefonisk henvendelse. Bemærk venligst at ejendomskontoret er lukket for personlig henvendelse, medmindre der er lavet en aftale.

Læs mere under afsnittet Ejendomskontor på forsiden eller ved at klikke på linket.


Typiske eksempler som ejendomskontoret tager sig af vil være: Dryppende vandhaner, stoppede afløb, løbende vand i toiletterne, strøm- eller varmeproblemer. 


☎️Telefonisk henvendelse kan ske på følgende dage og tidspunkter, på telefon 45 87 43 02.

  • Mandag mellem kl. 8:00 og 11:00.
  • Tirsdag mellem kl. 9:00 og 11:00.
  • Onsdag: Lukket for telefonisk henvendelser.
  • Torsdag mellem kl. 9:00 og 11:00.
  • Fredag mellem kl. 9:00 og 11:00.

👉 Bemærk venligst at hver onsdag vil der være lukket for telefonisk henvendelse.


Hvis du som beboer har behov for at tale med en medarbejder, kan du aftale en tid.

Skal du have lavet noget i din bolig, kan du lave en aftale om besøg af en ansat fra ejendomskontoret om onsdagen allerede fra kl. 6.00 og helt indtil kl.16.00.

Dette kan du gøre via beboer-appen "Mig og min Bolig", via mail eller ringe i telefontiden. Du kan læse mere om beboer-appen i menuen til venstre, under punktet Beboer-app.

📝Du kan skrive til ejendomskontoret hele døgnet via beboerappén hvor du kan indmelde opgaver og modtage beskeder fra ejendomskontoret. Du er også velkommen til at kontakte ejendomskontoret via mail: 4300@kab-bolig.dk


Ved akutte problemer
Ved akut opstået skade uden for ejendomskontoret normale åbningstid og som ikke kan vente til ejendomskontoret åbningstid kan du henvende dig direkte til Polygon DB A/S (Dansk Bygningskontrol) som vil besvare dit opkald.

Det kan typisk være manglende varme, utætte vandrør, stoppede afløb osv.
Døgnvagt: 72 28 28 19.


Vedrørende VVS 
Der må kun tilkaldes hjælp i tilfælde af utætte eller sprungne vandrør eller varmerør. Alle andre fejl skal meddeles til ejendomskontoret førstkommende hverdag.


Vedrørende El
Ved elsvigt kontrolleres først sikringer og HFI/HPFI relæ. Hvis der er flere husstande som ikke har strøm skal der rettes henvendelse direkte til Andel Energi A/S. Alle andre fejl skal meddeles til ejendomskontoret førstkommende hverdag. Andel Energi A/S: 70 29 29 29.


Vedrørende YouSee
Ved driftsforstyrrelser eller manglende signal skal der rettes henvendelse direkte til YouSee kundeservice eller via deres hjemmeside på www.yousee.dk hvor du også kan få hjælp og vejledning. YouSee kundeservice: 70 70 40 40.

 

Vedrørende Fibia
Ved driftsforstyrrelser eller manglende signal skal der rettes henvendelse direkte til Fibia kundeservice eller eller via deres hjemmeside på www.fibia.dk hvor du også få hjælp og vejledning. Fibia kundeservice: 70 29 24 44.


Vedrørende Rotter
Observerer man en rotte, er man forpligtiget til at melde det til kommunen. Det er beboeren selv som skal melde det til kommunen. Dette kan gøres via LTK hjemmeside på www.ltk.dk/rotter. Her kan du også læse meget mere blandt andet om forebyggelse af rotter.


Vedrørende manglende afhentning af affald, herunder storskrald og haveaffald.
Hvis man ikke har fået tømt sin 2-kammerbeholder (Bioaffald/restaffald), 4-kammerbeholder, storskrald, haveaffald eller oplever man andre problemer med afhentningen, kan man registrere det via Lyngby-Taarbæk Forsyning hjemmeside.   

Lyngby-Taarbæk Forsyning, manglende tømning af affald. Klik her.


Opdateret den 1. januar 2024.