Beboer

I menuen til venstre kan du finde praktiske informationer, der kan være nyttige for dig, der bor i Fortunen.


 

Hvor kan jeg henvende mig ved problemer?

På ejendomskontoret
Typiske eksempler som ejendomskontoret tager sig af vil være: Dryppende vandhaner, stoppede afløb, løbende vand i toiletterne, strøm- eller varmeproblemer. 

På ejendomskontoret kan du henvende dig med praktiske ting i kontortiden:
Mandag og fredag mellem kl. 7.30 & kl. 9.00.
Endvidere er der telefontid daglig mandag til fredag mellem kl. 7.30 & 12.00.

Beboerne opfordres til at ringe i kontortiden frem for at lægge besked på telefonsvareren. Dette vil være til stor hjælp i dagens planlægning. Er du forhindret i at kontakte ejendomskontoret i kontortiden, vil der altid være mulighed for at sende en e-mail på 4300@kab-bolig.dk. Ejendomskontoret vil så kontakte dig hurtigst muligt.


Ved akutte problemer
Ved akut opstået skade uden for ejendomskontoret normale åbningstid og som ikke kan vente til ejendomskontoret åbningstid kan du henvende dig direkte til Dansk Bygningskontrol som vil besvare dit opkald.
Døgnvagt: 72 28 28 19.

Vedrørende VVS 
Der må kun tilkaldes hjælp i tilfælde af utætte eller sprungne vandrør eller varmerør. Alle andre fejl skal meddeles til ejendomskontoret førstkommende hverdag.

Vedrørende El
Ved elsvigt kontrolleres først sikringer og HFI/HPFI relæ. Hvis der er flere husstande som ikke har strøm skal der rettes henvendelse direkte til Ørsted Energy. Alle andre fejl skal meddeles til ejendomskontoret førstkommende hverdag. Ørsted Energy: 72 10 20 30

Vedrørende YouSee
Ved driftsforstyrrelser eller manglende signal skal der rettes henvendelse direkte til YouSee. YouSee TV kundeservice: 70 70 40 40 Eller via deres hjemmeside på www.yousee.dk hvor du også kan få hjælp og vejledning.


Vedrørende Rotter
Observerer man en rotte, er man forpligtiget til at melde det til kommunen. Det er beboeren selv som skal melde det til kommunen. Dette kan gøres via LTK hjemmeside på www.ltk.dk/rotter. Her kan du også læse meget mere blandt andet om forebyggelse af rotter.

 

Vedrørende manglende afhentning af affald
Har man ikke fået tømt dagrenovation eller 4-kammerbeholdere kan man kontakte:

Renovatør: Remondis
Mail: nord@remondis.dk
Telefon: 43 48 93 64

Har man ikke fået afhentet storskrald eller haveaffald kan man kontakte:

Renovatør: RenoNorden
Mail: lyngby@renonorden.dk
Telefon: 41 89 22 09